۱۳۹۰ بهمن ۲۰, پنجشنبه

باز آخوند ها فیل هوا کردند :! دانشمندان اتم ولایت نشان خامنه ای را مجاهدین و اسرائیلی ها ترور می کنند عجبا عجبا .

متأسفم برای آن تعداد که جیره خودشان را در نابودی مجاهدین میبینند  و  از ولایت وقیح دریافت پاداش  میکنند وبه اسم های گوناگون دشمن این رژیم را در میان مردم بدنام بکنند  .

 راستی تاکی این اراجیف را به خورد ملت ایران میخواهید بدهید؟ بیچاره ها ، رژیم داره کله پا میشه خودتان را اینقدر حقیر و پست نکنید این شما هستید فردای سرنگونی این رژیم ضد بشر باید به ملت ایران حساب پس بدهید  نه مجاهدین خلق ایران که  با تمام توان با این رژیم چنگ در چنگ است  .

مجاهدین از همان روز اول با تمام توانشان به این رژیم نه  گفتند و با جنگ بی امان با آخوندها  بودند و هستند و تا سرنگونی این رژیم نیز خواهند بود.

 مجاهدین با یک ارتش رسمی وارد جنگ با آخوندها شده اند و  به این نیز  افتخار میکنند و هر ضربه هم که به این رژیم زدند  آن را رسمأ  اعلام کردند . این رژیم  به هیچی رحم نمیکند و به اسم نظام مقدس مقوائی به جوانان ایران تجاوز میکند و در زیرشکنجه آنها را به شهادت میرساند و دست و پا میبرد و سنگسار میکند و اعدام میکند و هزار نوعی دیگر به حق ملت ایران تجاوز میکند پس این ملت حق مقاومت در مقابل این جنایتکارها دارد و اسم این مقاومت است  مجاهدین خلق ایران و ارتش آزادی بخش ملی ایران .

 مجاهدین از همه چیز خود   گذشته اند  برای آزادی ملت ایران  مجاهدین در اشل یک دولت با این رژیم درگیرند با یک ارتش به اسم ارتش آزادی بخش ملی ایران اینکه به کسی پوشیده نبوده و نیست .

مجاهدین با ملاها شوخی هم  نمیکنند خیلی جدی و با تمام  با تمام توان خودشان خواهان  سرنگونی این رژیم کثیف بودند و هستند . پس باید به وزارت اطلاعات بد نام خامنه ای جلاد گفت باش تا ارتش آزادی بخش با ارتش قیام پیوند بخورد ، وای به حال مزدوران که برای سر و پا نگهداشتن این رژیم ضد ایران و ایرانی از هیچ تهمتی در حق مجاهدین کوتاه می آیند .

 باورکنید از همین الان دارم میبینم همه این مزدوران مثل سر تراشیده های زمان هیتلر در بین مردم ایران معرف خواهند شد . آن روز دیر نیست به حرمت انسان قسم آن روز بسیار نزدیک است . زنده باد ایران زنده باد آزادی

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر