۱۳۹۰ اسفند ۵, جمعه

اسماعیل هنیه کاری که با خامنه ای جلاد کرد درست 23 سال پیش آقای منتظری با خمینی مقوا کرده بود



 یک هفته پیش اسماعیل هنیه به ایران رفت البته نرفت خامنه ای صدایش کرده بود رفت خوب مشخص بود که برای چه خامنه ای اسماعیل هنیه را صدا کرده بود .
 همه شنیدیم که خامنه ای دراین دیدار کلی به یاسرعرفات رهبر فلسطین بد و بیراه گفت و از اسماعیل هنیه در این دیدارخواست که در کناربشاراسد و خامنه ای بماند در عوض این ماندش خامنه ای با پول مردم ایران مثل همیشه هزینه گروه حماس را تأمین کند .
 ولی اسماعیل هنیه از دم درب جهنم برگشت . بقول آقای منتظری که آن زمان به خمینی گفت من تا دم در جهنم با تو میام ولی به جهنم با تو نخواهم آمد روحش شاد به مقام و ولایت پشت کرد ولی انسان ماند و انسان از این دنیا رفت .
 اسماعیل هنیه نیز درست همان کار را کرد خامنه ای نتوانست او را بیش از این با پولهای مردم ایران فریب بدهد و مثل نوری المالکی و حسن نصرالله غلام حلقه به گوش کند من شخصأ بعد از این موضع گیری آقای اسماعیل هنیه به او درود گفتم برای اینکه میدونم که او به تمام امکاناتش پشت کرده ولی از یک راه که به خطا میرفت برگشت امروز در مصر با توصیف ملت سوریه به عنوان ملت قهرمان یک تف به ریش خامنه ای جلاد کرد و یک لگد به قبر کثیف خمینی خونخوار زد .
 حالا خامنه ای مانده با مالکی و حسن نصرالله نمیشود بچه اسد را به اینها اضافی کرد چون مرگ او فرا رسیده است .
 پس هرکس و یا هر جریان و یا گروهی از ولایت جهل و جنایت فقیه مطلقه ببرد از ما ملت ایران است چه ایرانی باشد و چه خارجی .
  بله دوستان هر روزی که میگذارد حلقه بر دورگردن خامنه ای و ولایتش تنگ و تنگتر میشود پس تا دیر نشده بیاید ما ملت ایران نیز با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه صفمان را مشخص کنیم دیر یا زود باید انتخاب بکنیم یا باید با براندازهای ضد ولایت باشیم و یا باید با ولایت جهل و جنایت تا دیر نشده باید کاری کرد فردا بسیار دیر است همین امروز متحد شویم ، برعلیه نظام ولایت فقیه مطلقه ، زنده باد ایران مرگ بر اصل ولایت فقیه ...
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر