۱۳۹۱ مرداد ۱۶, دوشنبه

آيا خامنه ای خواهد توانست بشار اسد را نجات دهد؟




نزديک به 18 ماه است كه در سوريه يک جنايت عريان و ضد بشری در جريان است . بمباران شهرها با هواپيمای جنگی و به توپ بستن شهرها, تير آجين كردن بدنهای طفلان معصوم و ... جناياتی است كه به ظاهر توسط ديكتاتوری به نام بشار اسد صورت می گيرد.
از طرفی مردم قهرمان و بپاخاسته سوريه با دلاوری و شجاعت تمام در برابر جنايات اسد ايستاده اند و نه تنها عقب ننشسته و كوتاه نيامده اند بلكه هر روز پيشروی داشته و پيروزيهای بزرگی خلق كرده اند.
همچنانكه شاهد و ناظر هستيم يقينا اسد به رغم همه جناياتش تنها نبوده و نيست و با حمايت علنی و مستقيم رژيم ايران و نيروی تروريستی قدس به سركردگی قاسم سليمانی و نيز روسيه به حيات ننگين و جنايتبار خود ادامه می دهد.
كمكهای خامنه ای محض رضای خدا نبوده و در پيوند با حفظ بقای رژيمش است كه برای سر پا نگهداشتن ديكتاتور سوريه تلاش می كند و به گفته خودشان عمق جبهه راهبرديشان است , جبهه اي كه از همانجا حزب الله لبنان را نيز حمايت و پشتيبانی می كردند.
رژيم بارها از زبان مقامات بلندپايه خود گفته است که سوريه و عراق و لبنان برای ما خط قرمز است آيا اين خط قرمز اگر بشکند چه خواهد شد؟ که ولايت فقيه اينقدر از اين خط قرمزپشتباني و حفاظت ميکند ؟ آيا سرنوشت ديگر ديکتاتورها به سرنگونی اسد بستگی دارد؟ بله بنظر ميرسد بعد از سرنگونی بشار اسد بحرانهای مرگ بار برای رژيم ضد بشری ولايت فقيه و حزب الله لبنان و نوری مالکی نيز شروع خواهد شد ... رژيم آخوندی به خاطر همين که بتواند بحران را در سوريه مهاربکند کمک های ميليارد دلاری از پول مردم ايران با گله های پاسدار برای سرکوب مردم سوريه و حمايت از بشار اسد می فرستد و همه اينها برای پيشگيری از سقوط خود است .
آيا خامنه ای خواهد توانست بشار اسد را از مرگ صد در صد برای حفظ بقای رژيمش نجات بدهد؟ با فرار مقام دوم سوريه يعنی نخست وزير به همراه دو وزير ديگر و اعلام پيوستگی به ارتش آزاد سوريه به نظر می آيد وضع بشار اسد بسيار نگران كننده برای خامنه ای باشد زيرا همه اينها علائم فروپاشی و سقوط رژيم اسد و قدرت و پيشروی ارتش آزادی در سوريه است.
تا كنون آمريكا و جامعه بين المللی در قبال بحران سوريه تماشاگر و يا ياری رسان اسد در خفی بوده است. با اعزام كوفی عنان تلاش كرده آب رفته را به جوی باز گرداند اما كوفی عنان شد غلامی كه آب آرد بجوی آب سيل آمد و غلام ببرد! رفت و گورش را از سر راه مردم سوريه گم كرد.
كوفی عنان خود نرفته بود او سفير آمريكا بود همانطور كه كوبلر است. او يك دلال خون بود .
18 ماه است بشار اسد با حمايت خامنه ای و روسيه مردم سوريه را بمباران و كشتار می كند و دول مدعی
 دمكراسی و حقوق بشر مشغول دلالی بودند.
سازمان ملل كه وسيله ای بی اراده در دست آمريكا شده با فرستادن كوفی عنان و لاس زدن با خامنه ای بر سر قتل عام مردم سوريه خود را بی اعتبار و نامشروع كرد .
به نظر مياد خيلی نگران هستند. نگران اين هستند كه خلق سوريه خود سرنوشت خود را تعيين كند . اميدوارم چنين شود و مردم سوريه خود بهای آزادی خود را به تمام و كمال بپردازند و منت اين نامردمان را نكشند و شرمسار ابديشان كنند.
آنها با ملت ما هم اينچنين كرده و می كنند . سياست معامله و مماشات به آخوندها را پيش می برند و نيروي اپوزسيون رژيم را زير فشار و سركوب گذاشته اند و تهديد و جار و جنجال هم می كنند. در شورای امنيت به مالكی چراغ سبز برای كشتار ديگر می دهند و می گويند اگر نرويد دولت عراق به زور متوسل می شود. چند هزار نفر را كه بيش از بيست سال است ساكن جايی كه خود ساخته و آباد كرده اند را به زور جابجا و به زندانی به نام «ليبرتی»! منتقل می كنند و آنها را از حد اقلهای انسانی هم محروم می سازند. حالا اين وسط رژيم آخوندها می گويد مجاهدين در سوريه هستند , اگر مثل هميشه خبرهای رژيم را عكس بكنيم به جواب درست مي رسيم كه منظورش خودش و نيروهای تروريستی و پاسداران زائر! خودش است كه در اين هير و وير برای زيارت رفته اند به سوريه!
بله آمريكا با سياست مماشات, با ايجاد مانع بر سر راه مجاهدين و با زندان و محاصره آنان در عراق خامنه ای و مزدورانش را پر رو كرده است ولی اين گستاخی دوام نخواهد آورد.
بقول انقلابی بزرگ تاريخ کسی نخوارد پشت ما جز ناخن انگشت ما , ما سرنوشت خود را خود بايد رقم بزنيم , اين را در تجربه قيام مردم سوريه هم به عينه می بينيم و بايد آماده باشيم برای سرنگونی رژيم ضد ايران و ايرانی و اين كار همه ما ايرانيان است .اين ديگر كف مطالبات ملی ما است . جز اين راهی نيست و تبليغ هر مسير انحرافی خيانت است و به بقای اين رژيم ياری می رساند.
زنده باد آزادی مرگ بر اصل ولايت فقيه
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر