۱۳۹۰ اسفند ۱۸, پنجشنبه

روز جهاني زن را به تمام زنان تبريك ميگويم



روز جهاني زن را بنظر من بايد گفت روز جهاني پرورش دهنده انسان چون زن است كه جامعه و زندگي را به شكل زيبا و قابل زيست ميكند زن چندين مقام انساني دارد يك مادر است دو خواهر است سه دختر است چهار زن است يعني شريك مرد در تمام زندگي بالاتر از همه ، زن شريك تمام دردهاي مرد است . اين زن است كه فرزندان را تربيه ميكند و به جامعه تحويل ميدهد اين زن است كه زندگي را زيبا ميكند چون مادر است ولي باز اين زن است كه در طول تاريخ از طرف ارتجاعي  زن ستيز هيچ وقت در مقام خود شناخته نشده است در رابطه با زن و براي سركوب زن  فتوا هاي شيطاني صادر كرده اند و چند زن را براي يك مرد حلال كرده اند و يا زن را نصف انسان حساب كرده اند و يا زن را تنها براي خانداري و بچه داري و يا كار در خانه مثل يك نوكر ميشناسند لعنت بر پس مانده ها كه خودشان را انسان و مرد حساب ميكنند و بر عليه زن اين فتواهاي شيطاني را ميدهند . من خوب يادم است وقتي كه بچه بودم مادر بزرگم سرم را روي زانويش ميگذشت برايم داستانهاي شيرين و حماسي ميگفت تا خوابم ببري وقتي كه كمي بزرگ شدم  و به زمين ميخوردم اولين كسي كه صدا ميكردم مادرم بود با صداي بلند ميگفتم ايواي مادر به دادم برس وقتي كه جوان بودم اين خواهرم بود كه هر روز ده بار بهم ميگفت قربانت برم برادرم درد و  بلاي تو به جان من و وقتي كه بزرگ شدم اين زنم بود كه در تمام سختي ها با من بود و وقتي كه دخترانم بزرگ شدند مثل شير در كنارم ايستادند من بعنوان يك مرد به زنان افتخار ميكنم چون زن معلم انسان است و پرورش دهنده انسان است افتخار ميكنم كه نوكر زنان باشم كه ميرود در ايران اسيرمان يك بار براي هميشه بسات ارتجاع را جمع كند و انسانيت را براي همه به ارمغان بياورد من به زنان قهرمان مثل زهرا بهرامي و هزاران زهراي ديگر افتخار ميكنم من به تك تك دختران شير دل افتخار ميكنم كه امروز در خيابانهاي تهران با خود ارتجاعي زن ستيز چنگ در چنگ هستند من به مژكان افتخار ميكنم كه هشت سال است هزاران مرد مجاهد را از هزاران آتش و بلا عبور داده است . در آخر من بعنوان يك مرد از تمام مردان كه به درجه انسان رسيده اند خواهش ميكنم اين ديوار هاي بتني هزاران ساله كه به دور مغزشان  كشيده اند  بيايد این دیوارهای ارتجاعی را یک بار برای همیشه ويران كنيم و اين را قبول كنيم كه زن يك انسان است هيچ فرقي با مرد ندارد او يعني زن ميتواند بهتر از ما مردان جامعه را اداره كند كمكشان باشيم برايمان جامعه انساني درست كنند درود بر زنان كه تا به امروز در حقشان هزاران نوع ظلم شده ولي با صبر و شكيباي تحمل كرده اند بر ما مردان است كه گذشته خودمان را نگاه كنيم و از همين امروز در خدمت زنان باشيم كه آنها با صلاح ترين انسانها هستند . لعنت بر خميني

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر