۱۳۹۵ اسفند ۲۸, شنبه

ای دلسوزان وطن باهرعقیده،مرام،حزب،تشکیلاتی وملیت که دارید با همان مشخصات و هویت خودتان به مقاومت سازمان یافته ایران بپیوندید...


مماشاتگران عرصه سياسي ،سوخت رسانان ولايت وقيح درچه كارند ؟
هيولاي ولايت دهان باز مي كند و مي بلعد  ودستان مدكارمماشات گران هيولا را در بلعيدن جوانان ميهن ،ياري مي رساند .
فمینیست های جهاني با تن دادن به قوانين ارتجاعي رژيم ، روسری برسر گذاشته و به خدمت ولی فقیه می رسند ولايتي كه اولين و اصلي ترين دشمن زنان ايراني است ،فمينستهاي جهاني بجاي دفاع از منافع مردم ايران بالأخص زنان، شمشير بنياد گرايي را تيز مي كنند و با اين رفت و آمد ها بنياد گرايي را که صد بار مخرب تر از بمب اتمی است تقويت ميكنند ،و صد البته در اين سوخت رساني تنها نيستند ،
 دیگراني هم هستند كه در لباسي ديگر و نوع تفكري به ظاهر ديگر ،مدد كار بنياد گرايي هستند ،كه متعاقبأ در مورد آنها صحبت خواهد شد .
جامعه بشری بسيار جنگها به خود دیده است ، دو جنگ جهانی اول و دوم بيش از سی میلیون انسان را در خود نابود كرد ،در آن روزگار شوم مردم جنايتها و رذالتها بسيار ديدند ،استفاده از بمب اتمی و كشتار صدها هزار انسان بي گناه را شاهد بودند ، وهر ساله در سالگشت اين نسل کشی ها ، برای قربانیان مراسم برپا می کنند به اسم حقوق بشر ياد آن قربانیان را گرامی میدارند !!.
نابودي دو شهر هیروشیما و ناکازاکی را به یاد دارند و يا فیلم های آنها را دیده اند
و دیده اند که این سلاح ها تا چه اندازه ويرانگر و نابودكننده و ضد بشر هستند ،هیتلر ها  و فاشيستها ديگر را نیز دیده اند که چگونه کمر به نابودی جهاني بسته بودند ..
و با اين همه تجربه اما هیولای ولایت فقیه را كه وجودش منشأ شر و جنگ و سركوب و ويراني است ،چه در حوزه داخلي و چه منطقه اي و نهايتأ تاثيرش بر سياست هاي جهاني ، ناديده مي گيرند ، چرا كه اينان از فراموشكارانند ، چشمانشان را بر رذالتها بسته اند و أنچه تنها مي بينند منافع اقتصاد ي و تامين نفت است كه برایشان از خون آدمي بسا خیلی مهم تر است! برای بدست آوردن نفت ایران در مقابل این هیولا به ارتجاعي ترين قوانين آخوندي تن مي دهند روسري به سر می کنند و مردانشان دست به سینه در برابر این هیولایی نابود کننده به احترام می ايستند . و بعد با توجيحات مسخره از جمله اينكه ما به قوانين ديگر ها احترام مي گذاريم خودشان را تبرئه مي كنند ، می گویند : قانون ایران است باید به آن احترام گذاشت!!
 عجبا ،،عجبا این چه قانونی است که دست و پای انسان را میبرد؟ سنگسار می کند؟ اعدام های دسته جمعی می کند؟ قتل عام مي كند ،اسیركشي می کند؟ و به هيچ قانون داخلي و بين المللي پاي بند نيست ، هر ساله در مجامع بين المللي و حقوق بشري محكوم مي شود ، ولي با اين حال هيچ تصميم مشخصي در مورد رفتارها رژيم اتخاذ نميشود ،
 بي شك تاريخ ايران ،اينان را نخواهد بخشيد ، روزي كه جهان بداند ،كه هيولاي آخوندي با مردم ايران و منطقه چه كرده است ، و اين اتفاق با سرنگونی این هیولا در چشم انداز است و آن وقت بايد مماشات گران در هر پوشي و لباسي بايد پاسخ گو باشند و خود را به خاطر حمايت بي چون وچرا از هيولاء شماتت كنند .
دو هفته پیش هیولای ولایت فقیه یک کنفرانس بنام بیداری اسلامی در تهران برگزار کرد بگفته خودشان از صد کشور نماینده به این کنفرانس بیداری اسلامی دعوت کرده بودند. البته برای یاد آوری هیچ کدام این نماینده ها از طرف دولت های مسلمان نبودند تمامأ انتخاب شده ای همان هیولا بودند،اینهم یک روزه اتفاق نیفتاده بود بلكه رویتك ،تك این نماینده ها کار شده بود و آنها را برای این به تهران دعوت کرده اند که استراتژی هیولا را به آنها حقنه كنند و تا از اين طريق خط ارتجاعي و تروريستي آخوندها را به ديگر كشور ها صادر كنند ، باز یاد آوری می کنم بگفته خود سران نظام از صد کشور نماینده دعوت کرده اند! در واقع میشود گفت از صد کشور صد تا حسن نصرالله به این نشست دعوت شده بود! حالا موضوع نشست چه بوده؟ نابودی اسرائیل!
 عجبا ، عجبا توی این نمایندگان صد کشور یک انسان منطقی نبود بگوید این امکان پذیر نیست وخلاف قانون بین الملل است؟
نه دوستان نبود چون همه از جنس همان هیولایی بودند که  در بالا از آنها صحبت كردم ، هيولايي كه ظاهرأ شكل غربي نداشتند ولي هركدام با توجه به نقششان ، براي پيشبرد خط ولايت به كاري مشغول بودند ،
 اصلأ آنها را برای آدم کشی و دشمنی با دیگر اندیشان و بخصوص غیری مسلمان پرورش داده اند...
مقاومت ایران در راستاي افشاء اين هيولا تا كنون ده ها کنفراس گذاشته و کتاب ها چاپ کرده است و تشريح كرده است كه چرا و چگونه اين ولایت فقیه مي تواند صد ها بار از بمب اتمی خطرناک تر باشد ! اما گوش مماشاتگران به اين افشاگري ها بدهكار نبوده است ، چرا؟
برای اینکه دنبال منافع اقتصاد ي روزانه خود هستند .
 و بي شك قرباني اول و نهايي اين مماشات ،مقاومت ايران و مردم ايران هستند
اما با اين حال در اینجا یک سئواله ديگر پيش به می آيد و آن این است ،
چطور و چگونه این رژیم با این پرونده سياه میتواند لابي هاي خود را تا اندروني کاخ سفید نفوذ دهد ؟
در بالا ذكر كردم ،سوخت رسانهای دیگري نیز وجود دارد و به آنها هم هر چند كوتإه خواهم پرداخت.
 وقتی که وزیران خارجه کشورهای غربی با لابی ها و مزدوران که در ظاهر ضد رژیم و طرفدار دموکراسی از نوع اصلاح طلبی آن هستند حشر و نشر مي كنند ،و كساني را به نام استادان بهترین دانشگاه های کشورهای غربی را کانديداي ریاست جمهوری ولایت فقیه میکنند تا به شكلي ديگر و به گونه ديگري هيولا را بر سر بگمارند .
رژيم براي بقاي خود علاوه بر خط مماشات ولابيها و برگذاري كنفرانسهايي با محمل اسلامي، از هر طرفندي ديگري كه كمك كند چند صباحي بيشتر در راس قدرت باشد ،استفاده مي كند ،استفاده از ضعف مالي وضعيت ارثيه پناهنده و دوري خانوادگي پناهنده از آنان سوء استفاده ميكنند و با نفوذ در بين آنان و اشراف از ضعف آنان كه هر كدام بنا به دلايلي به ايران رفت و أمد مي كنند ، و يا با تهديد خانواده هاي آنان ، كه اخيرأ به درستي در تحقيقي كه فرستاده ويژه سازمان ملل كرده بود ،به آن اشاره شده است ،آنان را وادار مي كند ، بر خلاف تمام پتانسيل هاي انساني بر عليه ديگر هموطنان خود مخصوصأ مقاومت ايران جاسوسي كنند ، به خوبي پيداست که هیولا ي ولایت نتواند به صورت مستقيم از پاسداران رسمی و شناخته شده خود استفاده كند ، كه به کشورهای غربی بيايند و بگوند اپوزیسیون ما بد است ،و دموکرات نیست و حقوق بشر را رعایت نمی کند ... هرچند از اصلاح طلبان حكومتي نيز كه هر كدام با دستوري و ماموريتي در خارج هستند ،در بزنگاه هاي تاريخي و مهم از جمله جنبش دانشجويي سال ٧٧ و اعتراضات مردم در سال ٨٨ بغايت استفاده را كرد ، ! يكي ديگر از رذالت هاي آخوندي استفاده از كساني است كه به هر دليل از مبارزه بريده اند ، رژيم با نشان دادن باغ سبز ،آنان را بر عليه مقاومت استفاده مي كند ، حربه اي كه بریده ها و خائن ها با عنوان جدا شده از آن استفاده مي كنند ، بسيار كاري تر از از پاسداران شناخته شده رژيم است ، و انرژي بسياري از مقاومت مي گيرد ،
 . پس ای هموطنانی که واقعأ دلتان برای ایران و ملت ایران میسوزد با هر عقیده ، مرام ،حزب ، تشکیلاتی و ملیت که دارید با همان مشخصات و هویت خودتان به مقاومت سازمان یافته ایران بپیوندید برای آزادی ایران و ملت ایران اگر امروز متحد نشویم تاریخ ما را نخواهد بخشید مردمی که گرفتار این هیولایی آدم خوار هستند امروز از ما انتظار دارند و وظیفه هر ایرانی است که برای آزادی ملتش متحد شود دوستان و یاران متحد شوید برای ایران
 اتحاد و پیروزی

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

بیاد پدرم 33 سال پیش چنین روزی پدرم بر اثرسکته قلبی در گذشت یادش بخیر او همیشه همراه و همدرد و کمک کار مجاهدین بود.

  • بیاد پدرم 33 سال پیش چنین روزی پدرم بر اثرسکته قلبی در گذشت یادش بخیر او همیشه همراه و همدرد و کمک کار مجاهدین بود.همه پدرم را میشناختند و بهش احترام میگذاشتند هر وقت وارد یک جمع میشد همه به پایش بلند میشدند خیلی روشن فکر و مومن بود او نیز مسعود را خیلی دوست داشت عاشق مسعود بود ما ازش سئوال میکردیم چرا مسعود را اینقدر دوست داری؟ در جواب ما میگفت شماها نمیدونید مسعود چه گوهری است من میدونم مسعود کی است توی این خراب شده تنها کسی است خمینی را خوب شناخته و دجال بودن خمینی را بی پروان اعلام کرده آری من عاشق مسعودم... بله پاسداران دروغکی رفته بودند به پدرم گفته بودند علی و بابک را فردا اعدام خواهیم کرد در جا سکته کرده بود و در گذشته بود تنها وصیتی که کرده بود گفته بود اگر بچه ها زنده ماندند بهشان بگویید تا آخر با مسعود باشند و با خمینی بجنگند یادش بخیر چه پدر شجاعی بود یک بار اومد به ملاقات ما رئیس زندان با احترام در زندان را باز کرد که او بیاد ما را بغل کند اما او ایستاد دستش را به کمر زد خطاب به ما گفت با شما افتخار میکنم در تمام شهر می گویند پسران حاجی را بجرم مجاهد دستگیر کرده اند آنها در زیر شکنجه جانانه مقاومت میکنند مقاومت کنید من دو بار دیدم روس ها آمدند ایران را اشغال کردند و آخر سر گذشتند رفتند اینها هم رفتنی هستند مقاومت کنید. حتی یک بار در ملاقات به من گفت میخواهم یک عملیات بکنم آن پاسدار را بدرک بفرستم من بهش گفتم نه نکن ای کاش میگذاشتم میکرد خیلی پشیمان که گفتم نه... یاد تمام پدران و مادران شهدا بخیر

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

اگر فردوسی زنده بود اعتراف میکرد که از نبود قهرمان واقعی پناه به افسانه بردم




بیش ازنیم قرن مبارزه! مبارزه نه در قهوه خانه ها و گپی در میان دوستان.
مبارزه در میان آتش و خون، در زنجیر، در زندان و در بالای دار، مبارزه در هر کوی برزن، در زیر بمباران و موشک باران، مقاومت ،مقاومت با دست خالی! عجب نسل عجب عزم!
مطمئنم اگر فردوسی زنده بود شاهنامه را جمع می کرد و اعتراف می کرد که نبود قهرمان واقعی مرا مجبور کرد پناه به قهرمانان افسانه ای ببرم.

آن را از نو می نوشت و روی جلد آن می نوشت سی هزار زن و مرد، پیر و جوان به دیو جماران «نه» گفتند و سربدار شدند! و می نوشت رستم تنها مانده بود در میان دیوها و اژدها ها، ولیکن جانانه ایستاده بود هزاران زخم و دشته بر بدن، ولی مثل صخره ایستاده بود.
می نوشت سیمرغ، نه یک زال، هزاران زال را بر روی بالهایش گرفته بود از این دیار به آن دیار میبرد، آنها را پرورش میداد برای روز نبرد سرنوشت ساز با دیوان.
دوستان و یاران و ای ایرانیان شریف و آزاده واقعیت را باید گفت و باید از آن دفاع کرد، این وظیفه هر انسان آزاده است.
رژیم پلید خمینی کاری که با ملت ایران کرد، روی مغلان را سفید کرد. دریک کلام هیچ حرمت ایران و ایرانی از دست خمینی و خمینی صفتان در امان نمانده است.
در این جنگ بی امان و نابرابر ایستاده اند، صخره وار ایستاده اند، هیچ سلاحی بر آنها کارا نبوده و نیست، عزم صخره ها تسخیر ناپذیر و ستودنی است.
اما در این جنگ، دیوهای آدم خوار تنها نبودند! بوزینگان و شغالان نیز بودند که مددکار آنها بودند و هستند. هزار نوع ادا و اطوار در می آورند و هزاران توهین و تهمت به پاک ترین مبارزین وطن میزنند. بی شرمانه یکروز مبارزین را به روسیه وصل میکنند، و روز دیگر به اسرائیل، الان هم به عربستان و آمریکا وصل میکنند!!
طوری از مجاهدین طلبکاری میکنند انگار که مجاهدین دارند حکومت میکنند، نه آخوند های جلاد. گویا تمام توانشان را بکار گرفته اند آخوند های جنایتکار را تبرئه کنند، و تمام بدبختی های ملت را بر گردن مبارزین آن ها بیاندازند. اینها شرم را خوردند، و حیا را به سر کشیده اند.
خطاب به این بوزینگان میگویم: اسرائیلی تر از خاخامم، روسی تر از لنینم، عرب تر از جمال عبد الناصرم، و آمریکایی تر از ترامپ هستم، هر آنچه که بگویی هستم؛ ولی بدان و آگاه باش که من با تمام وجودم، با تمام تار و پودم؛ «ضد ولایت جهل و جنایت هستم. من با تمامیت آن در جنگم». این است افتخار من، کمر به نابودی آن بسته ام، دیو ولایت تان را سرنگون خواهم کرد.
 من فرزند ایرانم ،ایران را آزاد خواهم کرد

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed